BDSM artikelen, erectiepillen of gewoon iets voor de fun?

Vakantie…..

Ga jij maar alleen , zei mijn vrouw toen ze van haar werkgever had gehoord dat ze door extreme drukte op haar werk niet met vakantie kon gaan. Elly, mijn vrouw heeft een verantwoordelijk baan bij een farmaceutisch bedrijf en door belangrijke ontwikkelingen in een onderzoek moest zij door blijven werken. Eigenlijk hadden wij gepland om met de camper een reis door Duitsland te maken. Dan blijf ik ook thuis , reageerde ik meteen. Ga jij nou maar, want ik kan later nog vakantie nemen maar jij zit vast aan de bedrijfssluiting , vervolgde ze nog met klem, En , dan kan ik ook overwerken zonder dat ik me verwijten maak dat jij alleen thuis zit , benadrukte ze nog eens. Oké .., maar als het mij niet bevalt, ben ik zo weer terug , zei ik. Dat zien we dan wel weer , reageerde Elly. Ik heet Rudi, ik ben negenenveertig jaar, ik werk bij een bedrijf als onderhoudsmonteur. Omdat ik elke week nog een aantal keren aan sport doe heb ik nog een strak en gespierd lijf. Ik ging dus alleen met de camper op vakantie, Elly had mij geholpen met het beladen van de camper, gezorgd dat ik voldoende kleding mee had en handdoeken etc., racefiets op de fietsendrager. Ook was er voldoen te eten aan boord en de vers spullen zou ik dan onderweg zelf verzorgen. De avond voordat ik ging vertrekken hadden Elly en ik nog een keer uitgebreid seks, nadat ze mij bijna had klaargepijpt kwam ze op mij zitten en liet haar kaalgeschoren kut over mijn grote, dikke en harde eikel zakken totdat mijn lul van negentien centimeter lang en vier en een halve centimeter dik helemaal in haar drijfnatte neukgrot was verdwenen. Langzaam begon zij over mijn buik heen en weer te glijden waarbij mijn lul uit en weer in haar sappige warme kut gleed. Hmmmmm ., ja ., lekker . , kreunde Elly zachtjes. Hier moet ik het vier weken mee doen . Want zolang zou ik weg blijven als het mij goed beviel. Nadat we samen tot een heftig hoogtepunt waren gekomen waarbij ik zoals gewoonlijk een mega lading sperma in haar kut spoot en Elly haar geil met golven uit haar kut liet lopen begon ze opnieuw zachtjes aan mijn lul te zuigen en mompelde bijna onverstaanbaar: Ik wil al je geil nu hebben . Ik moet even vertellen dat ik al van jongst af aan een mega hoeveelheid sperma produceer, soms spuit ik als ik klaar kom wel tien of twaalf dikke stralen en als Elly mij dan pijpt kan ze nauwelijks alles doorslikken en lopen er dikken stralen uit haar mondhoeken. Elly had niet veel tijd nodig om mijn lul weer stijf te krijgen en dit keer zoog ze mijn lul diep in haar keel, toen ze hem helemaal in haar mond had stopte ze even om haar ademhaling te reguleren en begon mij daarna in rustig tempo te pijpen. Elly wist dat ik dit lekker vond en ik dan ook meestal snel klaarkwam. Ook nu begon al snel het zaad in mijn ballen op te borrelen en spoot ik even later een tiental dikke stralen achter in haar keel, ook nu liep de sperma uit haar mondhoeken. Daarna gingen we tegen elkaar in bed liggen en vielen we in slaap. Ik had geen idee hoe laat het was toen ik wakker werd en Elly op mij zat en mij opnieuw aan het neuken was, mijn pik was natuurlijk keihard en ik voelde dat mijn blaas op springen stond. Kom mee naar de badkamer , zei Elly en spuit je blaas leeg in mijn kut . Zo snel als we konden liepen we naar de badkamer waar Elly voorovergebukt tegen de wastafel ging staan en ik mijn pik vanachter haar kut binnenduwde en ik de druk van mijn blaas afliet gaan. Zo snel als ik mijn urine haar kut binnen spoot, zo snel spoot het langs mijn lul ook weer naar buiten. Elly kreunde luid van genot en toen mijn blaas leeg was pakte ik haar heupen vast en begon haar in hoog tempo te neuken, we waren allebei zo geil dat we opnieuw heel snel tot een orgasme kwamen en ik dit keer zeker elf dikke stralen sperma in haar kut spoot dat nadat ik mijn lul had teruggetrokken met lange slierten uit haar kut drupte. Daarna gingen we nog even in bed en schrokken wakker toen de wekker afliep, we stapten samen onder de douche waar we nog een vluggertje deden en na een stevig ontbijt stapte ik in de camper en reed weg uitgezwaaid door Elly. Eenmaal op de autoweg zette ik de cruisecontrol aan en de autoradio op een Duitse zender waarop gezellige schlagermuziek was te horen en in een rustig tempo reed ik richting Limburg an der Lahn in Duitsland waar ik mijn eerste stop had gepland. Na Dortmund stopte ik bij de eerste Rastst?ñtte voor een bak koffie, ik parkeerde mijn camper zo dat ik hem kon zien en liep naar binnen liep langs het buffet en nam een dubbele cappuccino en ging aan een tafel bij het raam zitten. Voordat ik wegging kocht ik nog wat leesvoer en liep nog even naar het toilet. Na een paar uurtjes reed ik de camping op en meldde mij bij de receptie waar ze mij een plaats aanwezen. Hoe lang wilt u blijven , vroeg de vriendelijke dame in gebrekkig Nederlands. Dat weet ik nog niet, het ligt eraan of de omgeving mij bevalt , antwoordde ik. Ze wenste mij een prettig verblijf op de camping waarna ik de camper op de aangewezen plaats installeerde. Toen ik klaar was liep ik naar het restaurant van de camping om te gaan lunchen, ik bestelde een Strammer Max, wat bij ons een uitsmijter heet en nadat ik had gegeten pakte ik de fiets van de camper, kleedde mij om en ging er op uit. Aan het einde van de middag kwam ik terug, ik had een leuk stuk gefietst en nadat ik had gedoucht liep ik naar het restaurant en bestelde een Jagerschnitzel die werd geserveerd met frieten en een groot bord heerlijk verse salade. Na het eten nam ik nog een cappuccino en liep daarna nog een rondje over de camping. Het was lekker weer en toen ik terug kwam bij de camper ging ik buiten zitten met een lekker Duits biertje uit Bitburg en pakte de bladen die ik die ochtend had gekocht en bladerde die door. Tegen elven kreeg ik slaap en nadat ik nog even naar het toilet was gelopen, poetste ik mijn tanden en ging naar bed. In bed dacht ik aan Elly en hoe lekker ze mij nog had gepijpt voordat ik wegging, ik kreeg hierdoor weer een stijve waarna ik mezelf langzaam begon af te trekken. Met de gedachte dat Elly mij aan het pijpen was kwam ik al snel klaar en spoot ik een grote lading sperma over mijn buik, ik pakte een paar tissues en veegde het van mijn buik en gooide de tissues in het toilet van de camper waarna ik in een diepe slaap viel. De volgende morgen was ik alweer vroeg op en nadat ik mij had gewassen en mijn fietskleding had aangetrokken liep ik naar het restaurant waar ik zou ontbijten. Het ontbijt was ruim voldoende zodat voldoende energie had opgedaan voor een deel van mijn geplande fietstocht. Ik reed die dag een mooie tocht door het Lahntal en tegen het einde van de middag was ik terug op de camping. Ik zag dat er een camper bij was gekomen die naast mij was komen staan, het was een kleine camper, een Volkswagen California T5. Ik had net een biertje uit de koelkast gepakt en plaats genomen voor de camper toen een vrouwtje van, ik schatte zo’n zevenenveertig jaar op de racefiets, bij de camper naast mij kwam aanrijden, ze deed haar fietshelm af waarna haar lange haren langs haar hoofd en over haar schouders vielen, de wind had haar tepels hard gemaakt want die prikten bijna door haar wielershirt heen. Toen ze mijn fiets zag en mij in wielerkleding kwam zee naar mij toe, stak haar hand uit en zei: Hoi , ik ben Karin ., ik zie dat jij ook hebt gefietst ? Hoi.., ik ben Rudi.., ik heb net een tochtje van honderdvijftig kilometer gemaakt , reageerde ik. Wil je ook een biertje ? vroeg ik er meteen achteraan. Ja lekker , heb ik best trek in , ik pak even een stoel erbij , zei ze. Terwijl Karin een stoel pakte haalde ik een biertje uit de koelkast en een glas. Daarna zaten we gezellig nog een tijd te kletsen over waar we vandaan kwamen en wat de plannen waren etc. We spraken af dat we de volgende dag samen een tocht zouden gaan maken en nadat we allebei hadden gedoucht gingen we samen in het restaurant eten.

De volgende morgen zaten Karin en ik al weer vroeg aan het ontbijt en nadat we ons hadden gesoigneerd voor de tocht stapten we op onze fietsen en reden weg. Nadat we een anderhalf uur hadden gefietst moest ik nodig plassen en stopten we in een zijpad van een stille bosweg ik trok mijn broek naar beneden en haalde mijn lul tevoorschijn waarna ik mijn urine liet lopen, Karin moest ook en liep langs mij op ging iets verder staan en trok haar broek naar beneden, ze keek intussen naar mij en ik zag een goedkeurende blik nadat ze mijn lul had gezien, toen ze haar broek naar beneden had en op haar hurken ging zitten zag ik nog net dat ze een gladgeschoren kutje had met dikke schaamlippen. Toen we klaar waren en we weer op de fiets zaten zei ze: Je hebt een mooi stuk gereedschap tussen je benen , waarna ze het tempo aantrok om tegen een heuvel op te fietsen, ik schakelde bij en was weer snel naast haar en zei: Die gladgeschoren poes van jou is ook niet mis volgens mij . Ik was geil geworden en reed met een stijve pik in mijn broek was best wel ongemakkelijk was. Ik ging even rechtop zitten waardoor Karin mijn stijve lul zag. Volgens mij moeten we even afstappen , zei ze. Het leek mij ook een goed idee om even te stoppen zodat mijn pik weer normaal was, Karin reed een smal en dicht begroeit bospaadje op en toen we uit het zicht van de weg waren verdwenen zetten we de fietsen tegen een boom en stonden we even later elkaar heftig te tongzoenen en had Karin mijn broek al laten zakken en stond zachtjes aan mijn lul te trekken. Kom . , zei Karin en trok haar broek naar beneden, ging voorovergebukt staan. Ik wil die lekkere dikke lul in mijn strakke kutje voelen , het is al te lang geleden dat ik iets warms in mijn kutje heb gevoeld . Het was duidelijk dat ik precies op tijd op het pad van Karin terecht was gekomen, ik ging achter haar staan en liet eerst twee vingers tussen haar dikke schaamlippen glijden en voelde dat zij zeiknat was, ik leidde mijn lul voor haar natte kut en toen ik hem naar binnen duwde voelde ik dat ze een hele strakke kut had wat een heerlijk geil gevoel gaf, toen ik helemaal in haar zat gaf ze een klein gilletje van genot en kreunde: Ohhh ja , dat is pas een lekker pik . Ik pakte haar heupen vast en begon langzaam mijn lul heen en weer te bewegen, bij elke stoot hoorde ik een soppend geluid en toen ik mijn tempo wat begon op te voeren bleef het soppen. Het was heerlijk om zo’n lekker strak kutje te neuken, het gaf een gevoel alsof ze haar mondlippen strak om mijn lul had geklemd en mij heerlijk aan het afzuigen was. Toen ik ook nog voelde dat ze haar kutspieren begon aan te trekken wat aanvoelde alsof er een cockring om mijn lul zat en ze met een licht schokkend lichaam, hevig kreunend tot een heftig orgasme kwam kon ik mij ook niet meer inhouden en voelde mijn zaad opborrelen en spoot ik veel meer dan tien stralen dik sperma in het kutje van Karin die door de onverwachte grote hoeveelheid opnieuw tot een wild orgasme kwam. Ik spoot zoveel sperma dat er geen eind aan leek te komen en toen ik mijn lul terugtrok kwam er een dikke sliert sperma uit het kutje van Karin lopen die tot aan de grond reikte. Karin deed twee vingers tussen haar schaamlippen en bracht die naar haar mond, likte deze af en zei: Je spuit niet alleen veel geil maar het is nog lekker ook . Daarna sloeg ze haar armen om mijn nek en begon mij te tongzoenen en fluisterde in mijn oor: Ik wil vandaag nog wel meer van dat lekkere spul proeven . Waarna ik haar antwoordde dat, dat geen enkel probleem behoefde te zijn, wel had ik intussen wat schuldgevoelens richting mijn vrouw Elly. Die schuldgevoelens zouden snel weer verdwijnen maar daarover en hoe het verder ging met Karin vertel ik jullie graag in een vervolg. “

Wat vond je van dit verhaal?

(Alleen leden kunnen stemmen)

Aantal stemmen: . Gemiddeld cijfer:

Nog geen cijfer, ben jij de eerste ?

Geschreven door kraampie1951

Dit is een standaard tekst in mijn profiel. Is dit jouw profiel, log dan aub in en wijzig deze naar eigen inzicht en believen.

Dit verhaal is 45469 keer gelezen.
Reageren? Leuk! Houd het aub on topic en netjes, dankjewel!