BDSM artikelen, erectiepillen of gewoon iets voor de fun?

Le Sentier du Martel

Het is alweer enkele jaren geleden dat dit verhaal zich afspeelde tijdens een vakantie in de Provence. Mijn toenmalige vriend en ikzelf gingen graag op vakantie. Dan namen we onze tent uit de kast en trokken naar waar we maar zin hadden. Ons kennende kon dat zowat overal zijn. Dat jaar waren we aanbeland in het gebied van de Verdon in het kleine dorpje Castellane. We hadden daar een mooie camping met zwembad gevonden op twee steenworpen van het dorp; ideaal voor twee fanatieke wandelaars zoals wij. Het beroemde Sentier du Martel stond al enige tijd op ons verlanglijstje en nu we er zo dicht bij waren, konden we die kans gewoon niet laten schieten. We moesten en zouden het bewandelen. Voor wie de Sentier du Martel kent, weet dat het een erg geliefde wandeling is en dat er altijd veel mensen zijn. Gert en ik hielden echter van rustig wandelen en dus besloten we zo vroeg mogelijk te vertrekken; kwestie van de massa voor te zijn. Zo gezegd, zo gedaan. We stonden ’s ochtends om vijf uur op om ons klaar te maken voor vertrek. Normaal gezien vreeën Gert en ik ’s ochtends vaak, maar met de wandeling in het vooruitzicht waren we allebei te gretig om op te staan. Achteraf bekeken hadden we kunnen weten dat een seksloze ochtend op zo’n zwoele vakantie zijn tol zou eisen later op de dag, maar ja: daar denk je natuurlijk pas later aan. Ik trok mij donkerbruine bikini aan met daarover een strak, lichtblauw topje, een korte, stevige wandelbroek, die net boven mijn knieën bleef, en een paar stevige stappers. Mijn haar in een paardenstaart en klaar was kees. Ik schiet de tent uit en steek snel ons butaanbrandertje aan en zet een pannetje op. M’n vriend komt ook naar buiten en drukt zich langs achter tegen me aan. Hij slaat zijn armen om me heen en knuffelt me. langzaam verschuiven zijn handen over mijn lichaam. Genietend – hij kon me met zijn sterke armen altijd zo’n veilig gevoel geven – kijk ik over de camping. De ochtenddauw hangt nog tussen de tenten. Wij zijn de enigen die al wakker zijn. Zijn linkerhand glijdt omhoog in de richting van mijn borsten, zijn rechterhand de andere kant uit. Ik geniet van zijn aanrakingen wanneer hij mijn borst vastneemt, maar helemaal wanneer zijn andere hand in mijn broekje verdwijnt en daar zachtjes door mijn schaamhaartjes beginnen te woelen. Ik laat een paar kreuntjes om aan te geven da ik het lekker vind en dan gaat hij verder. Rechtopstaand, in het zicht van de hele camping, begint hij me te vingeren. Hij draait met z’n vingers om m’n clitje en ik begin bijna onmiddellijk zwaarder te ademen. Dan drukt hij voorzichtig een vinger in m’n kutje. Die is al lekker nat – ik vindt het onwijs geil om in het openbaar bevredigt te worden – en ik begin luider te kreunen als hij me verder verwent. Nog eventjes, ik ga bijna klaarkomen. Ik kreun nog luider, ‘Oh ja Gert, doorgaan. Oh Gert, Ja Ik ga klaarkomen. Oh Gert, je ooooooh ‘ Met een diepe kreun kom ik op zijn vingers klaar en leun loom tegen zijn borstkas. Ik kijk naar de tenten rondom ons. Als er mensen wakker waren in die tenten, hadden ze me gehoord. Ik wordt nog geiler van dat idee. M’n vriend denkt er echter niet aan om me nog verder te bevredigen. Ik krijg een lief kusje in de nek en een gefluisterd: ‘ik ga een stokbrood halen schat,’ en dan is hij weg. Ik kijk hem nagenietend na. Dan denk ik plots weer aan m’n pannetje en vloekend neem ik het van het vuur.

Gert komt terug met het stokbrood, neemt onze Camelbags en is dan weer weg. Wanneer hij vijf minuten later terugkomt met twee liter water per persoon – het gaat meer dan veertig graden worden – heb ik brood met spek en eieren voor ons beiden. We eten zwijgend; genietend van de stilte om ons heen. Het is nog heerlijk koel. Als we klaar zijn met eten, smeren we het overige brood en dat gaat mee de rugzakken in alsook voor elk een extra flesje water, een tube zonnebrandcreme en een alu-dekentje. Gert neemt de twee hoofdlampen mee voor de tunnels op het einde en ik steek de EHBO-tas bij in mijn tas samen met een kaart en kompas. Nog snel even de fototas mee en dan gaat het richting auto. Het is nog wel een eindje rijden. We komen iets voor zeven uur ’s ochtends aan bij Chalet de la Maline waar het pad vertrekt. We melden ons aan bij de brandweer en stappen dan als eerste wandelaars van de dag het pad op. We zijn weg nu. Het voelt altijd heerlijk om op weg te zijn. Naar waar dan ook. Voorlopig voert het pad ons naar beneden. Dat zal het grootste deel van de wandeling zo blijven. We lopen met een stevige tred en stoppen maar af en toe om een foto te trekken. Het landschap is prachtig en het pad vol uitdagingen, zelfs voor een ervaren wandelaar. Zes uur is de richttijd voor deze 14 km lange wandeling. Na een half uurtje begin je je af te vragen waarom, want je loopt bijna even snel als normaal, maar dan komt het moeilijke stuk. Over rotsen en steile stukken met als kers op de taart les Echelles d’Imbert Breccie: 70 meter bijna loodrecht naar beneden; niet voor mensen met een zwak hart. Na ongeveer twee en een half uur stappen, komen we eindelijk op de bodem van de kloof. Het is inmiddels behoorlijk warm geworden en de kans om een duik te nemen in de rivier willen we niet laten schieten. Een klein paadje loopt zigzaggend tussen enkele grote rotsblokken en komt uiteindelijk uit op een klein zandstrandje aan de oever van de rivier. Het is meesterlijk verborgen. Zonder het bordje plage’ aan het pad hadden we het nooit gevonden. We hebben stevig doorgestapt en er is nog niemand die ons heeft ingehaald: het strandje is voor ons alleen. Lachend komt Gert me knuffelen. Je wind me op kleine meid. Ik heb zin om je te neuken,’ fluistert hij in m’n oor. Ik kan niet anders dan zelf ook lachen. Wil je met me neuken? Hier,’ vraag ik met een onschuldig gezichtje terwijl ik mijn hand in zijn kruis leg en zachtjes over zijn penis wrijf. Gert knikt en weer moet ik lachen. Misschien straks. Eerst zwemmen,’ zeg ik hem en gooi mijn rugzak af. Ik heb het echt warm en ik heb dringend afkoeling nodig. We hebben allebei onze zwemkleding onderaan en in geen tijd plonzen we in het koele water. We kunnen allebei goed zwemmen en we zwemmen om het snelst naar de overkant van de rivier en terug. Vreemd genoeg ben ik vandaag het snelst, maar ik win alleen maar een kus. Terwijl ik die in ontvangst neem voel ik hoe Gert zijn penis tegen me aandrukt. Hij heeft niet gelogen, ik heb hem echt opgewonden merk ik, want er zit een serieuze paal in zijn short. Plots neemt hij me vast en duwt me onder water. Proestend kom ik terug boven en probeer hem pootje te lappen. Dat lukt niet zo goed, maar ik geef niet op en blijf het proberen. Gedurende een minuut of vijf stoeien we met elkaar en raken elkaar stiekem aan. Hij is me super geil aan het maken. We gaan uit het water en op de oever kussen we elkaar terwijl ik met mijn hand over zijn lul wrijf. Ik wacht af: hij zal zich niet lang meer kunnen bedwingen om van me af te blijven. Inderdaad, na nog geen minuut gooit hij me op mijn rug in het zand en ploft bovenop me waarna we weer hartstochtelijk kussen. In geen tijd heb ik mijn hand in zijn broek gemanoeuvreerd en zijn dikke lul eruit gehaald. Terwijl ik onder hem lig, begin ik hem zachtjes af te trekken. Voorzichtig betast hij mijn borsten. Als hij even opzij rolt, grijp ik mijn kans en draai me om. Mijn mond is nu bij zijn penis en zijn mond vlak bij mijn kutje. Verlangend hap ik naar zijn stijve paal, want ik heb graag een dikke lul in mijn mond. Het idee dat diezelfde grote staaf, die zo vaak in mijn kutje gaat, nu in mijn mondje zit maakt me onbehoorlijk hitsig. Gert zal flink werk hebben om mijn brandje nog te blussen. Hij heeft het echter ook begrepen en schuift het kruisje van mijn broekje aan de kant zodat hij aan mijn kutje kan likken. Langzaam voel ik zijn hete tong over mijn schaamlippen gaan. Dan nog eens en nog eens tot hij plots zijn tong bij me naar binnen duwt. Ik wil kreunen, maar zijn dikke lul in mijn pijpmondje dempt het geluid. Zijn tong voelt heerlijk tussen mijn schaamlippen. Hopend op meer geef ik mezelf ten beste en blijf hem stevig doorpijpen. Het gevoel van zijn tong die afwisselend over mijn klitje gaat en dan weer in m’n poesje maakt het moeilijk om mezelf nog aan mijn taak te kwijten. Ik hou echter vol en dat blijft niet onbeloond. Zijn tong blijft over al mijn lekkere plekjes woelen tot ik schokkend en gedempt kreunend klaarkom. Verbluft blijf ik liggen, zo’n heftig orgasme heb ik nog nooit gekregen van een likbeurt. Meestal moeten ze me daar lekker hard voor neuken en wel zo lang dat het zeker niet elke maand voorkomt. Langs de andere kant, niemand heeft me ooit zo lekker gebeft op een strandje. Dan besef ik dat ik Gerts gezicht nog steeds tussen mijn benen geklemd hou en hem helemaal niet meer aan het pijpen ben. Snel los ik mijn greep. Hij staat op en glimlacht slechts. Was het lekker schat,’ vraagt hij met een ondeugende grijns. Ik heb nog steeds niet de fut om iets te zeggen, dus glimlach ik maar eens naar hem terwijl ik op mijn knieën ga zitten. Hoopvol komt hij voor me staan en ik doe wat hij wilt. Ik neem zijn penis in mijn hand en steek hem weer in mijn geile pijpmondje. Ik weet wat hij lekker vindt en sta hem toe dat hij zijn handen op mijn hoofd legt. Ik laat los en dan begint hij zachtjes mijn mond te neuken. Ik vind het heerlijk om hem zo te verwennen. Voorzichtig kijk in naar hem op terwijl hij mijn mond aan het neuken is. Heerlijk om te zien hoe geconcentreerd hij is. Als hij zo verder gaat, zal hij snel klaarkomen weet ik. Verheugd wacht ik op het moment dat ik zijn sperma in mijn keel zal voelen spuiten.

Daar heeft Gert echter nog geen zin in, want hij trekt me overeind en schiet snel zijn short uit. Hij wacht vol ongeduld tot ik hetzelfde doe, maar ik heb zin om hem nog wat te plagen. Langzaam maak ik mijn topje los en terwijl ik met mijn heupen wieg trek ik mijn slipje langzaam over mijn billen. Dan loop ik van hem weg in de richting van een van de rotsblokken. Ik zet mijn handen ertegen en steek mijn kont naar achter terwijl ik m’n benen wat uiteenzet. Als ik over mijn schouder kijk, zie ik dat hij al bijna achter me staat; zijn lul in de hand. Neuk me Gert,’ zeg ik, ik wil je lul in me voelen. Komaan, steek hem er maar lekker in.’ Ik ken niet veel mannen die zo’n aanbod van mij afslaan en dat deed Gert ook niet. Voorzichtig zet hij zijn eikel tegen mijn ingang en drukt dan door. Gesmeerd door speeksel en kutvocht voel ik zijn dikke lul in een keer in me schuiven. Ik kom terstond klaar. Lachend wacht hij even voor hij mijn heupen vast neemt en me stevig begint te neuken. Ik moet me stevig afzetten tegen de rots om te voorkomen dat hij me ertegen duwt. Zijn stoten zijn krachtig en snel. Het gevoel is overweldigend. Het lijkt wel alsof zijn lul vandaag nog groter is als anders en dan is het al zo’n kanjer. Hijgend, kreunend en steunend voel ik zijn dikke paal in en uit me glijden. Mijn borsten deinen onder me mee op zijn ritme. Ik voel een volgend orgasme met rasse schreden naderen. Elke stoot brengt me er dichter bij. Mijn kreunen worden langer en heftiger net als het gevoel in mijn onderbuik. Zachtjes begin ik hem aan te moedigen. Ja Gert, ooh ja Gert. Doorgaan Gert, blijf me neuken. Ooh, ik ga zo klaar komen, Gert. Ik ga zo . Ooooh, aaaah, jaaaa, ooooh Gert, ik ben aan het klaa Ik gil het uit terwijl Gert me in een stevig tempo door blijft neuken. M’n orgasme is nog niet weggeëbd ÔÇô ik sta nog na te beven op mijn benen, slechts overeind gehouden door de sterke greep van Gert ÔÇô of een stel komt tussen de rotsen vandaag. Ze zien ons staan en schrikken zich een bultje. Gert en ik neuken wel vaker op een openbare plaats en de kans op betrapping moet je er maar bijnemen, maar in al de scenario’s die ik ooit was afgegaan, hadden we tijdig een waarschuwing gekregen. Nooit was het idee bij me opgekomen dat iemand zomaar een hoekje om kon draaien en je dan zien. Aan hun gezichten kon ik zien dat er niets te verbloemen viel. Ze hadden me vast horen klaarkomen en het feit dat ik naakt, half ingezakt, tegen een rots leunde met Gert’s lul nog in me, sprak meer dan een paar boekdelen. Gert verschoot ook, maar herstelde zich sneller dan ik. Hij had dan ook nog niet zo’n duffe kop van drie orgasmes. Voor ik er erg in had, begon hij me gewoon weer verder te neuken. Hier had ik helemaal niet op gerekend en ik wil dan ook stoppen, maar Gert houdt me in een ijzeren greep. Niet dat ik het echt niet wil, dan had hij wel gestopt, maar zijn pompende penis in mijn kutje trekt me alweer op gang. Vanuit mijn ooghoeken blijf ik naar het stelletje kijken. Ze lijken heel veel op ons, zij slank en hij atletisch gebouwd, duidelijk ervaren wandelaars. Ze verbazen me door ons gewoon te laten doen en aandachtig toe te kijken. Na een minuutje gaan ze zitten, zij achterover geleund tegen hem terwijl hij z’n hand in haar broekje heeft en haar overduidelijk aan het vingeren is. Blijkbaar vinden ze het gewoon een geil gezicht om ons zo te zien neuken. Dat is ook geil, want Gert blijft met onverminderde kracht op me inbeuken en al snel voel ik een vierde orgasme opzetten. Oooh Gert, jaaa, oooh. Gert, ik ga klaarko ooph.’ Ik kreun en steun van genot van het orgasme dat door mijn lijf zindert en ook op de andere vrouw heeft dat zijn uitwerking want tegen het einde van mijn orgasme begint zij schokkend klaar te komen op de vingers van haar vriend. De twee mannen kijken elkaar aan en lachen naar elkaar. Dan, wanneer ik ben bijgekomen, draait Gert me om en dwingt me weer op m’n knieën. Hij wilt dat ik hem weer pijp en vol overgave neem ik zijn lul, besmeert met mijn eigen kutvocht, in mijn mond en begin er stevig op te zuigen. Zijn handen gaan weer naar mijn hoofd en hij begint mijn mondje weer stevig te neuken. Het duurt nog geen twintig seconden of hij begint tegen me te kreunen dat hij gaat klaarkomen. Ik ga klaarkomen geile meid. Ik ga mijn sperma in je mondje spuiten Machteld.’ Ik knik kort en vijf seconden later voel ik zijn witte vocht in mijn keel schieten. Het smaakt lekker zoals altijd en ik slik het allemaal door. Geen druppeltje gaat verloren. Daarna lik ik zijn lul vakkundig schoon en kijk hem aan. Hij kijkt verliefd op me neer. Het was heerlijk. Tezamen kijken we naar het ander koppel dat zich inmiddels ook heeft uitgekleed. Hij ligt op zijn rug en zij is hem aan het pijpen waarbij ook hij het hoofd van zijn vrouw in zijn handen houdt en over zijn lul heen en weer beweegt. Ze lijkt er echter wat moeite mee te hebben, want ze stribbelt wat tegen. Met een klein knikje in hun richting weet Gert de boodschap over te brengen en samen lopen we op hen af. Ik kus hem op de mond en neem een van zijn handen van haar hoofd af en leidt die naar mijn kutje dat hij onmiddellijk begint te vingeren. Ze kan nu beter de diepte bepalen en knipoogt dankbaar naar me terwijl ik geniet van de vingers van haar man. Gert gaat achter haar zitten en steekt voorzichtig twee vingers bij haar naar binnen waarna hij haar heftig begint te vingeren. Het duurt niet lang of ze begint met de lul van haar man in de mond te kreunen. Schokkend komt ze dan klaar van de vingers van Gert en wilt haar hoofd wegtrekken, maar haar man houdt haar met zijn hand tegen, want ook hij gaat klaarkomen en hij wilt in haar pijpmondje spuiten net zoals Gert dat bij mij had gedaan en zo geschiede het. De aanblik van die twee mensen die tezamen klaarkwamen was zo geil dat ook ik op de vingers van de man die nog aan het woelen zijn in mijn kut klaarkwam.

Zodra ik van mijn vijfde ÔÇô welliswaar kleinere ÔÇô orgasme was bijgekomen, keek ik de vrouw aan in wiens mond hij zijn zaad had gespoten. Ze hield haar mond opvallend dicht en keek me zielig aan. Ik snapte de situatie. Ze had blijkbaar nog geen ervaring met in haar mond klaarkomende mannen. Snel besluit ik haar maar te verlossen van haar probleem. Ik neem haar hoofd in mijn handen en druk mijn mond op de hare. We geven elkaar een geile tongzoen waarbij zij het sperma dankbaar in mijn mond laat overvloeien. Ik slik het door en ga voor haar een flesje water halen dat ze dankbaar aanvaard. Plots horen we stemmen weerklinken door de kloof. Er zijn kinderstemmen bij. Zo snel als we konden trokken we onze kleren terug aan. Net op tijd hebben we alles aan voor twee kinderen van nog geen tien jaar gillend het strandje op rennen. Gert en ik gaan door, maar het andere koppel blijft nog even op het strandje. Zij hebben ook nog niet gezwommen natuurlijk. Het is nog maar een paar uur stappen tot het einde waar we de bus terugnemen naar het beginpunt. Onderweg hebben Gert en ik bijna geen woord gewisseld, maar tijdens de terugrit komt Gert terug op ons avontuurtje. Hij stelt voor om dat andere koppel te zoeken om samen de rest van de vakantie mee door te brengen. Dat lijkt me wel een geil idee. Ik ben altijd al geweest voor wat variatie in mijn seksleven. Ik heb geen bezwaren. Helaas hebben we hen nooit meer teruggezien. We moesten het de rest van de vakantie met elkaar stellen, maar dat was allerminst een straf.”

Wat vond je van dit verhaal?

(Alleen leden kunnen stemmen)

Aantal stemmen: . Gemiddeld cijfer:

Nog geen cijfer, ben jij de eerste ?

Geschreven door Alias

Ik vind het leuk om al schrijvend seksualiteit te verkennen. Ik heb ervaring met verschillende vormen zoals triootjes, BDSM en nog veel meer en schrijf graag in de ik-persoon; zowel voor vrouwen als mannen. Contacteer me als je een origineel, erotisch en prikkelend idee naar het papier vertaald wil zien worden; niet voor platvloersigheden aub.

Dit verhaal is 15791 keer gelezen.
Reageren? Leuk! Houd het aub on topic en netjes, dankjewel!